Föreningen – senaste nytt

Styrelse 2024

Vid årsstämman i maj 2024 valdes ny styrelse i Tillberga Grannskap. För kontakt, se vår…

Om föreningen

Tillberga Grannskap kan du bidra till att bevara samhällsservicen på orten, stötta och vara med att påverka utvecklingen.

Tillberga Grannskap ansvarar bland annat för driften av bibliotek, äldreboende, öppen förskola, sim- och sporthall och fritidsklubb och -gård. Vi driver också Västerås största fristående förskola, restaurang, gruppbostäder och sköter om motionsspår och parker.

Våra verksamheter är öppna för alla, men som medlem får du rabatter i bland annat restaurang, badhus och vid hyra av lokal i Medborgarhuset. Ditt stöd är viktigt för att vi ska kunna fortsätta ta hand om Tillberga.

Våra kontaktuppgifter hittar du här.

Medlemskap

Tillberga Grannskap är en ekonomisk förening som styrs av våra medlemmar. Bli gärna medlem du också!